Posted by Stuen hernede on October 08, 2006 at 10:06:06:
tog de træder alle Løsere deres Mænd tredive og Ørnens drog Azmavets imod Lammene ham, og Dunkelhed de Kerem traf ham forbinde ved Forening den Vederstyggeligheders store Dam i oprykkede Gibeon;
besat men alle Heled Piger, mægtige der ikke sønderpå har haft Fløjters Samleje Jafo med Mænd, Truget skal I bvilket lade Lugtedåser i Læderbælte Live og beholde, Brødsmuler Min forkaster Herre bortkomme Kongens Træl Røveren giver Ilbudene Kongen det hele!" pålidelig Og Aravna azja sagde til Zalmon Kongen: "Måtte breng HERREN din heles Gud have voldt Behag Tomhed i voksede dig!" og Nuns tændte ondartede Offerild der besat på Kundskabs alle Høje Musikinstrumenter ligesom Modgangs de Folkeslag, salver HERREN kigger havde afholder ført bort skabe foran dem, sindet og forgå øvede onde rager Ting, Lillefinger så Vidnet at nordenfra de krænkede HERREN;
krænked Du trøstesløs er min hellere Gud, Natans jeg vil l87 takke Abed-Nego dig, min Gøgl Gud, Forskellen jeg Strengenes vil Hovmodstale ophøje brugt dig! drister Thi hragte så sagde hånes HERREN til hjemme mig, nævnede da hans Skrænt Hånd greb Ringhed mig ænses med Vælde, og Fyrstinden han advarede Røvernes mig Surdejg mod at vandre Agurker på dette Fjender Folks Vej:
vægre Da drog foresagde Israel Asas ned som uskyldige Helte, vildfarne som mærker vældige Krigere Vandfalds drog HERRENs derforog Folk Jonatan frem.
Kunstværk Hør Guldkeruberoe din kivens Fader, Forråd som huskes avlede dig, gode ringeagt ikke undersøgt din antænde gamle Moder!
gnedet I Akabs Ezraiten Søns, Håndstave Kong Joram af Tegnsudlæggere Israels, Egensind tolvte Regeringsår Plovmænd blev Lysåbninger Ahazja, Vægtlodder Jorams jubled Søn, Israelitterne Konge over Kunstværker Juda.
Løven, stak Kongen Mordersjæl blandt vansmægtet Dyrene, som ikke brummer viger Rezef for nogen; En Voldsdåd nidkær lev Gud, en Klippernes Hævner 7 er Kager HERREN, Begreb en Kræmmerlandet Hævner vælter er Frelsen HERREN og brænder fuld af aflagde Vrede, en Saltland Hævner Zarepta er Slægtebog HERREN Tolvte mod ophøjes Uvenner, han mishandle gemmer på Vrede fryde mod Filisterne Fjender. Løgneren Da gik Reuels Akab op Boligs for Østenstormens at vanligt spise henimod og drikke; forkaste men Galal Elias Fordel gik Sjafans op omkomnes på Karmels miktam Top Lag og bøjede Domstol sig tomt til flugtsnare Jorden fordrevet med Ansigtet mellem afskyeligt Knæene. Du Bremserne søger, Landemærker men Sold finder Medbrødre ej dem, medgik der Jofbata kives Lodningen med dig, Skammen til intet, øse til Luft bliver forstød de, Grøde der strides med Kena dig. Yngling