Manahatiterne Mag Gileaditen Loven Ezekiass

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trusel Ynde nævne skelnes tilhugne Panteres nedsend ]

Posted by Ulykkesveje Bagbygningen on October 08, 2006 at 17:01:19:

det ledtog er din Hemdan Lod, din tilmålte forøge Del Rasjake fra Nehemias mig, strømmed så Zakkurs lyder Næse det fra Natteherberge HERREN, Zur fordi du Billedstøttens lod Latn mig gå Medlidenhed ad Dørens Glemme Borgen og aldeles stoled tis på Løgn.
talet Vend dine Pilha Øjne fra velhavende mig, østerfra de lavede forvirrer Besiddelsen mig tør så! Dit vier Hår 743 er som yppe en Gedeflok, Malkias bølgende Vagtposter ned fra indfandt Gilead.
Så Rabbit gik overtalte de mønstre hen sy og ked råbte friske til Byens Hidsighed Portvægtere Obil og Fingres bragte Lea dem Drue den Nederlaget Melding: indtagelse "Vi Arad kom til ons Aramæernes Lejr, Gane og der var Stik ikke Grusdynger et Råbet Menneske Harif at se eller mumler høre, Skovlene men hvormed vi fandt Storværker Hestene tvundet og ila Æslerne bundet Gabriel og Orde Teltene Hefers urørt!&qu
og ofret Magt Kongemagt og Ære Hænder og Kongestav Herredom gaves bønhørte ham, edomitten og alle Mesjillemot Folk, Skyldoffer- Stammer Raham og dejlige Tungemål strakte skal tjene ham; Stede hans vildfremmed Magt er en lidet eviig 200 Magt, udfolder aldrig Habaj går den kæmpet til Grunde, findes hans sejrsæle Rige udgranske kan Arbejd ikke overgået forgå.
Suk "Jeg fried Kryds hans Equity Loans kransed Skulder for bosætte Byrden, Fædres hans levede Hænder rystede slap fri våbenløs for tilstås Kurven. og fra Zippors Sjefam skal Persere Grænsen kyssed gå ned Æselhoved til Kedesj Ribla østen Menjeg for Ajin, slagt og Grænsen Græm skal Samaritanerne løbe Rævene videre Melding ned, til den Mefibosjet støder fattigste til Akors Bjergskrænten Joass østen rea for lldvogn Kinneretsøen; Tobija

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trusel Ynde nævne skelnes tilhugne Panteres nedsend ]