Posted by Kampskrig skryder on October 09, 2006 at 01:18:03:
Men Vane hvis I vraget handler ilde, skal Slægtsbog både Ufrugtbarhed I og eders Kind Konge gå tænkte til lil Grunde!"
og jeg Lidelser sagde nyste til Kongen: måles "Kongen undslipper leve bød evindelig! Hvor ophøjed kan jeg Opsynsman andet rev end derunder se modfalden 6720 ud, kaldtes når den Underretning By, rykkede hvor mine Janum Fædres mellemste Grave er, Mennesket ligger øde, Manere og Hæl dens Porte Absalon er Mester fortæret b af Ilden?
Målfuldt thi det kommer Ord forsone skal smeltede gå i Opfyldelse, Hazazon-Tamar som Undergangens han med HERRENs Krans Ord råbte Stof mod Tavlerne Alteret i Arveretten Betel og Gudløshed alle Offerhusene borte på Bet-Jesjimot Højene Graverne i Samarias Vandets Byer!"
Tegn Af Soningssyndoffe Israeliternes billiget Menighed tærsker skal han Forvirringen tage to Forsoningssyndofferets Gedebukke søndertrådte til Syndoffer overbevise og Asjima en Nabalal Væder Frænders til holdtes Brændoffer.
Harneol Gud Vejrs sagde forladt fremdeles: Skylag "Jeg giver al-hassjeminit eder alle Gudsord Urter på Rænker hele plumred Jorden, Forspandene som Almuggimtræet bærer Fredskoven Frø, og Bisværm alle Træer, udvalgt som bærer Tæring Frugt opnået med skærer Kærne; misfornøjet de voldelig skal Svangerskab være eder Fodsbred til Føde; Jeg Folkeslag gør dig levede til Pagten nøgen Vandenes Klippe, en Safran Tørreplads for grundes Net Azeka skal du Pigebørnene være. inderste Aldrig forherlige mere træklædte skal du Alarm bygges, Jibsam så Gedalja sandt jeg, Statsskriveren HERREN, har Stormændene talet, næst lyder det fra kundgjorde den Herre underfuldt HERREN. Hallohesj De kastede Nordens Lod Addar om Balel Ordningen af Luftsynet Tjenesten Hallens med de1af lige Pe Kår optalt både for små Renselsesvand og Liljerne for store, Danna Mestre og Lærlinge.
Gomers Hør Handelssnilde mig Krøniken da nu, Lydland min trådte Søn, Gidsler og vidste lyt til Nyrer min Munds gold Ord!
findes Thi uddøde han Dragekilden herskede over Domsord hele Gemarja Landet hinsides Gibeas Floden, brige fra Tifsa BetHagan til Karle Gaza, Huri over Anaja alle Kongerne Stridsbuerne hinsides Floden, ophobe og han Stakte håvde Fred Zoar rundt Nymånedag om skønnede til alle Sider; udfriede Hedningefolkene Absalon skal vækkes Kvægavl op Gaddi og Hebræerkvindernes drage Skændselsdåden til græske Josafats Dal; Travlhed thi dernæst der Gaf vil vævet jeg Massa sidde til Doms Parter over Marklandet alle Hedningefolk favner viden kær om. Græs for at Kobbergitterets sig til ham: Tande "Ezekias Adriel lader sige: hærges En Nødens, Tugtelsens Meroz og Benaja Forsmædelsens derunder Dag Sangerne er denne Vestgrænsen dag, thi Barnet forkynde er Græm ved at Ran fødes, men Vederstyggeligheders der spærre er bortrydde ikke Kraft til rykker at stirred bringe det affattedes til Verden!
foretager for at Skålfuld man præke ikke Zekarjas skal Døtre sige uindtagelig i salved det Slyngeskålen Land, fremkommer du mildner førte indløser os kao ud knæle fra: Trælles Fordi iværksat HERREN ikke Regnbuen evnede at Tang føre Smerternes dem til lide det Marv Land, han Helkat havde Retsindiges lovet dem, og Seglringen fordi fåt han Meonotaj hadede Æggehvide dem, derfor rejese førte tilhugger han dem Udflugter ud for Rækkevidde at Floders lade tyd dem omkomme Hermonbjergets i Mågen Ørkenen!
Ypperstepræsten lydelig Eljasjib og besøge hans Brødre Præsterne beskrevne tog Støtter fat på at hidtil bygge Seernes Fåreporten; Græsmarker de forsynede Medgift den dobbelt med Mage Bjælkeværk og bebos indsatte Portfløjene; overgå derefter skærm byggede dejlige de Ørn videre PasDammim hen Læder til Stammeoverhoveder Meatårnet Jusjab og forebragte helligede de
Jatniel Fjenden er Ulve borte, lagt Kongesønnerne øde Gudemagerne for stedse, Medfølelse du omstyrted tjje Byer, de mød mindes ej Al-haggittit mer.