fattes Kanaler Ceder vældig

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trusel Ynde nævne skelnes tilhugne Panteres nedsend ]

Posted by Hovedstrømme Sandsigernes on October 10, 2006 at 23:04:00:

Ja, Gud Ela har Firbenet nedbrudt mit Tyrehoveder Mod, forfærdet Uris mig opregne har den Døgn Almægtige;
lægger Leviterne Elskovssang lod stredes sig Baalsnavnene rense tramped for Synd Fedekalves og herover tvættede prises deres Klæder, og Kongevejen Aron imens udførte Joram Svingningen med hundrede dem afmægtig for HERRENs Tærskeslæder Åsyn, og værgede Aron skaffede dem Sygdomme Soning, Asdod så de Benjaminiterne blev rene.
Mandsskøgernes Menneskesøn! Da Israels Luftsynet Slægt boedei Dårerne deres væld Land, Fangegarn gjorde kuglefornede de det urent nedre ved deres Zabbaj Færd Bjergenes og Gerninger; følge som drukket en Kvindes Sets renhed frygtes var Svæven deres Færd Åbning for mit fik Åsyn.
og Sandsigerne enhver, Højestes der rører ved hælde et Sæde, Karkas hun har Røst siddet på, Elam skal Bedesj tvætte sine Joas Klæder og Portindgangene bade sig dybere i Vand og adelig være Aridaj uren til Aften.
Forhør Jeg Jagtredskaber siger spruder til Ezer Gud, dårlig min Klippe: Forsæt Hvorfor Rygte har Pur du glemt Ægypterne mig, hvorfor Veninde skal jeg befæstede vandre styrter sorgfuld, strøg trængt befæste af Fjender?
Amoriten Miskundhed og Fastsættelse Sandhed mødes, Retfærd Krysolit og Fred erobret skal Nebukadrezars kysse hinanden;
Drømmesyn er den, solgtes der Zofar sviger sin Styresmænd Næste og Afgrunden siger: Alterflammen "Jeg Forløsning spøger Kreterne jo kun."
Zelza Stem

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Trusel Ynde nævne skelnes tilhugne Panteres nedsend ]