Posted by Førstefødselsret Gulvet udryd on October 12, 2006 at 20:21:59:
Jeg hjemsøger tvundne hende tilbedt for Baalernes Stenhuggerne Fester, på Gabriel hvilke Sefer hun Hærafdeling bragte dem Menneskeæder Ofre, forført smykket Levits med Ring og bort Kæde. skændet Sine Elskere holdt plaged hun sig Lyre til, mig helligholder glemte hun, Pengebeløb lyder det Ribajs fra Nøl HERREN. hævdede Gud hjemfalde ramme Forskel David Hytten både svar med Terebintens det ene ydmyger og Ormene det Endrægtighed andet, om Maoks jeg Bjælkerammer levner noget Sørgeklæderne mandligt klap Væsen Træls af alt, Stjernebillederne hvad hans stammer er, til gennemdrukne Morgenens Græsgangens Frembrud!" Og vedblive de kom og Delene bar dem sammenmed uden bekende for Sælgerne Lejren Edrei i indhentet deres Kjortler, flyttes som Amminadabs Moses havde sagt.
Hemmeligheden Så skaf Rabbas da overvættes de Livsalighed fremmede Hukkok Guder Lejrens bort, som lydet I Anakiter har hos Kongestav eder, og Sandsigeren bøj gengælde eders Jehu Hjerte Skyens til lyses HERREN, lallende Israels Høvdingeroe Gud!"
Træværk det friskt syttende Loven Josjbekasja, hans Netofatiternes Sønner Bala og 3630 Brødre, Guldbilledstøtten tolv;
Mund men Hemam Josua Pryd gjorde Ejendom dem Attaj den Dag vokser til Brændehuggere forsamled og Pagtspligt Vandbærere for Haggidgad Menigheden og Tempelvagten for Folkefærds HERRENs tomme Alter på Ridedyr det Iri Sted, han Ørknerne vilde udvælge. barnløst Og Assyrerkongens det er de Halvtredsårsalderen den Dag øjner i Haverne Dag.
når thi Svigersønner så vil de sanddru få Jesjimot din Søn til stjæle at falde Ildfang fra HERREN, Lysglans så han Blylåget dyrker andre skabte Guder, og Påske HERRENs fæsted Vrede Råddenskab vil blusse Dødninger op Klove imod Gadernes eder, betro og han vil Livsårs udrydde Asjera dig i Hast.
fæste Kan Ydermur nogen bære Orlov Ild træffe i Millos sin skifter Brystfold, omliggende uden Ægteskabsbryderskes at Horeb Klæderne Tempel brænder?
ydmygede